Friday, September 19, 2008

Recommendation

今天,我要推荐两样东西。第一样:
Today,I want to recommend two things.First:
《恋上我的情敌
It's a Chinese online novel,those who can't understand Chinese,don't bother to click XD But I'll do something good--TRANSLATE THE MORAL OF THE STORY~WAHAHAHHAH~It's an unfinished story,due to some circumstances,the author didn't have the chance to finish it. The moral of the story is:'live everyday like there's no other day,cherish whatever you have in hand,tell out whatever you have in mind.'
作者幽默直接豪爽的风格,会让人忍不住哈哈大笑。故事没有很长,也是由其他地方转载的,我懒得找出原帖,所以直接连接这个吧。故事怎样的就不透露了哈,总之就是感慨感叹感恩~

第二样:
Second:

《花吃了那个女孩》
花怎样吃了女孩呢?我不知道,表问我,问编剧或者导演去~
帅女生跟漂亮女生接吻,多么的美妙的美景~
吴恩琪变吴立琪liao,可是还是一样帅气~
'Candy Rain',very much different from the Chinese title,but one thing still the same--weird title.
Nice kissing scene,don't you agree so?XD~
Niki Wu Niki Wu~~
Must watch~~

p/s:I want a nice body shape like Shane >,<

4 comments:

Anonymous said...

吴立琪跟帅,要跟她看齐!!啊哈哈哈~

感觉电影有点悲。我怕看悲剧的...

kaven said...

jr也很帅,向jr看齐~啊哈哈哈~
电影有三个故事,听说吴立琪那段很催泪~

Anonymous said...

《恋上我的情敌》从一开始我就追着看了。

作者说要等到2046,没想到最后居然会这样。何止是掉进坑里头,简直是万年坑啊~~ 悲愤死我~

《花吃了那女孩》我不喜欢王心凌那段。好复杂的背景。bibubibu~

kaven said...

怪不得看到凡圆的文就想到小明的字!!原来出师自此~~~

是咯,还是吴立琪那段好看~~虽然还没看~~~等啊等啊等啊等~~