Wednesday, May 13, 2009

Malay tag

Because this is a tag from ah jie,so I must DO IT.(goddam I duno Malay la)

1. Kekasih saya adalah:
tada

2. Saya sedang mendengar :
bunyi kipas

3. Mungkin saya patut:
tido

4. Saya baru sudah :
blogged

5.Beza rakan, sahabat, kawan :
no beza,friend=frn=fren

6.Saya tidak faham :
fikiran manusia

7.Saya perlu mencari:
zhou gong

8.Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
gud nite

9.Makna kehidupan :
cari makna

10.Cinta itu adalah:
l.o.v.e

11.saya paling suka :
anjing

12.Saya akan cuba :
menyelamat anjing??

13.Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
kami anak rojak

14.Telefon bimbit saya :
faced down

15.Katil saya :
masih bersih

16.Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
u online today?

17.Teknologi adalah :
cemar bumi


18.Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
dengan memasak guna brain dan tangan dan mata

19.Semalam :
saya happy

20.Hari ini :
saya tak happy

21.Malam ini saya akan :
sudah malam

22.Esok pula saya akan :
haiz

23.Saya betul2 inginkan :
bersama dengan u

24.badminton atau futsal :
badminton

25.karaoke :
a b c

26.kereta :
tak suka pandu

27.Bilik yang terang atau gelap :
terang

28.Makanan jepun adalah :
sushi

29.Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang?
whatever

30. Siapa yang akan anda tag?
tada

No comments: