Tuesday, January 26, 2010

let me be

让我活在不属于我的世界,
让我二十四小时不用睡觉,
让我什么都不用做,自由的让我看小说看戏,
让我没有悲伤没有爱没有自卑没有感情,
就当我不是人,
让我活在pokemon里那个单纯的世界,digimon也行,七龙珠就更有型,
让我虚荣,当某故事里那个有170的高度帅气风流潇洒的帅T,
为什么还是T呢?因为T比男人帅气有型出众。
让我不是我,
让我忘了2009。

感情皆虚,唯有知识与金钱为实。

Let me live in a world that doesn't belong to me,
let me stay awake for 24 hours without sleep,
let me do nothing,but read those stories online and watch movies,
let me be numb, emotionless and empty,pretend that I'm not human.
Let me stay in a fictional world,
let me be what I'm not,
make me forget 2009.

如果爱过的人是那么的无情,宁愿把一切都忘了。
可回忆却是那么的清晰。

No comments: